REKLAMAČNÝ PORIADOK

R E K L A M A Č N Ý   P O R I A D O K


 


REI PREMIUM s. r. o., Špitálska 51, 811 08 Bratislava, IČO 48 085 618, zapísanou v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sro,  vložka č. 103280/B


REI PREMIUM SK s. r. o., Landererova 6, 811 09 Bratislava, IČO 50 452 550, zapísanou v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sro,  vložka č. 113670/B


(ďalej spolu len „realitná kancelária“) vydáva v zmysle zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa tento reklamačný poriadok.


 


1. Základné ustanovenia


1.1. Realitnou kanceláriou sa pre účely tohto Reklamačného poriadku rozumejú horeuvedené spoločnosti.


1.2. Reklamáciou sa pre účely tohto Reklamačného poriadku rozumie klientom uplatnené právo zo zodpovednosti za vady služieb poskytovaných realitnou kanceláriou v lehotách určených týmto Reklamačným poriadkom (ďalej len “reklamácia”).


1.3. Klientom sa pre účely tohto Reklamačného poriadku rozumie akákoľvek fyzická alebo právnická osoba, ktorej realitná kancelária poskytuje realitné služby (ďalej len „klient“).


 


2. Postupy a lehoty vybavovania reklamácií


2.1. Ak klient usúdi, že služby poskytované realitnou kanceláriou sú nedostatočné alebo má voči nim výhrady, je oprávnený uplatniť ich formou reklamácie u realitnej kancelárie, a to písomne (e-mailom alebo poštou na kontaktné údaje uvedené vyššie), prípadne osobne v ktorejkoľvek prevádzke realitnej kancelárie. Realitná kancelária zodpovedá za vady služieb poskytnutých klientovi.


2.2. Realitná kancelária spíše s klientom o každej reklamácii, ktorá je u nej uplatnená, reklamačný protokol. Reklamačný protokol má formu formulára, ktorý je v danej dobe aktuálne platný a prijatý realitnou kanceláriou. 


2.3. Realitná kancelária oznámi klientovi spôsob vybavenia reklamácie a vydá Klientovi potvrdenie o uplatnení reklamácie. Spôsob vybavenia reklamácie bude určený v závislosti od druhu vady. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má klient právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. V odôvodnených prípadoch pokiaľ nemožno vadu bezodkladne odstrániť, možno reklamáciu vybaviť aj neskôr.


2.4. Reklamácia klienta môže byť uznaná ako oprávnená alebo neoprávnená. Pokiaľ realitná kancelária uzná reklamáciu za oprávnenú a vadu nemožno bezodkladne odstrániť, poskytne klientovi primeranú náhradu. Náhradou sa rozumie predovšetkým zľava z odplaty za poskytované realitné služby.


2.5. Reklamácia klienta musí byť vybavená v lehote 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Realitná kancelária je povinná o vybavení reklamácie vydať písomný doklad v lehote 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.


2.6. Klient má právo obrátiť sa na realitnú kanceláriu so žiadosťou o nápravu (poštou alebo e-mailom), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým realitná kancelária vybavila jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že realitná kancelária porušila jeho práva. Ak realitná kancelária odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, klient má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (Slovenskej obchodnej inšpekcii alebo oprávnenej právnickej osobe zapísanej do zoznamu subjektov alternatívneho riešenia sporov vedeného Ministerstvom hospodárstva SR). Návrh možno podať v listinnej podobe, elektronickej podobe alebo ústne do zápisnice. Náležitosti návrhu upravuje § 12 podľa zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov / ďalej len zák. č. 391/2015 Z. z. /. Na podanie návrhu môže spotrebiteľ využiť formulár, ktorého vzor tvorí prílohu zák. č. 391/2015 Z. z. a je dostupný aj na webovom sídle Ministerstva hospodárstva SR a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov. Možnosť spotrebiteľa obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá.


2.7. Štátnu kontrolu poskytovania služieb spotrebiteľom na vnútornom trhu vykonáva Slovenská obchodná inšpekcia (https://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi).


 


Tento reklamačný poriadok v plnom rozsahu nahrádza predchádzajúci reklamačný poriadok. Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť 02.10.2017. Osobou poverenou vybavovať reklamácie: Eugen Krajčovič, mobil: 0918 191 193, e-mail: krajcovic@reipremium.sk. Reklamačný poriadok je platný a rovnaký, a to pre realitné kancelárie: REI PREMIUM s. r. o. a REI PREMIUM SK s. r. o.

REI PREMIUM JE PRÉMIOVÁ REALITNÁ KANCELÁRIA, ČLEN ZDRUŽENIA REALITNÝCH KANCELÁRIÍ SLOVENSKA, S PôSOBISKOM PREDOVŠETKÝM V BRATISLAVSKOM KRAJI, KTORÁ SVOJIM KLIENTOM UŽ VIAC AKO 10 ROKOV PONÚKA SVOJIM KLIENTOM NADŠTANDARDNÉ SLUŽBYV OBLASTI SPROSTREDKOVANIA PREDAJA, PRENÁJMU A KÚPY NEHNUTEĽNOSTÍ. VäČŠINU NAŠICH PONÚK MÁME V EXKLUZÍVNOM ZASTÚPENÍ A TOMU ZODPOVEDAJÚ AJ NAŠE SLUŽBY. REI PREMIUM JE TOU PRAVOU VOĽBOU PRE INVESTOROV, DEVELOPEROV, ALE I KLIENTOV JEDNOTLIVCOV HĽADAJÚCICH SVOJE BÝVANIE.